2 days ago
โ€ข
5.7M ๐Ÿ‘€

MAX - Blueberry Eyes (feat. SUGA of BTS) [Official Music Video]



#Video] #Music #LP2 #(SME/RED #Music
MAX โ€“ Blueberry Eyes (feat. SUGA of BTS) [Official Music Video]
Stream: https://orcd.co/blueberryeyes.
Spotify: http://open.spotify.com/album/2dEJHnsuxIij7YeBbt0sVm
Apple: https://music.apple.com/us/album/colour-vision/1524457751?ls=1
Bringing this music video to life has been such a special experience. I wanted it to feel as if Disney magically made a baby with Wes Anderson in the world of Colour Vision with every bit of our souls intertwined. Emily is my actual wife and she is really pregnant right now with our first child, so art imitates life in a fun way with this video. We studied and memorized all of the Korean lyrics to Sugaโ€™s incredible and romantic verse and all of the blueberries in the bathtub ended up being reused to create limited edition blueberry dyed blueberry eyes shirts. This video is a piece of our hearts and I hope it sparks the same magic in you viewing it as it did for us creating it. Thank you to Suga for being so brilliant on this song and more importantly for being a wonderful friend. Much love.
-MAX.
Follow MAX.
Website - http://maxmusicofficial.com/
Merch: https://maxofficialmerch.com/
Instagram: https://www.instagram.com/maxmusic/
Twitter: https://twitter.com/maxmusic
Facebook: https://www.facebook.com/maxmusic
Soundcloud: https://soundcloud.com/officialmaxmusic
Tik Tok: https://vm.tiktok.com/ZMJSmAtBa/
LYRICS
(Verse)
Damn you look so good.
Laying there wearing nothing but my t shirt.
Your bodyโ€™s a neighborhood.
Wanna drive my lips all around it.
(Pre)
Cause Iโ€™m holding my breath
Wondering when youโ€™re gonna wake up in my arms
Head on my chest
My heartโ€™s beating
I canโ€™t wait to
(Chorus)
Kiss you each morning.
With strawberry skies.
I get so lost in.
Your blueberry eyes.
Iโ€™m running through my dreams.
To see you in the light.
Cause I get so lost in.
Your blueberry eyes.
(Verse 2) SUGA
๋‚ด ๊ทธ๋ฆผ์ž๋ฅผ ๊ฐ€๋ฅธ ํ•œ์ค„๊ธฐ ๋น›
์–ด๋‘ก๊ธฐ๋งŒํ•œ ๋‚ด ์‚ถ์„ ๋’ค์ง‘์–ด ๋†“์€ ๋„ˆ
๋‚˜ ์–ด์ฉŒ๋ฉด ์•„๋ฌด๊ฒƒ๋„ ์•„๋‹ˆ์ง€
๋„ˆ๋ฅผ ๋งŒ๋‚˜๊ธฐ์ „์—” ๊ทธ์ € ๋ณด์ž˜๊ฒƒ ์—†๋˜ ๋‚˜
๋ณด์ž˜๊ฒƒ ์—†๋˜ ๋‚˜
๊ทธ์ „ ๋‚ด ์‚ถ์€ ๋‹ค
ํ•˜๋ฃจ๋ฅผ ๋Œ€์ถฉ ๋•Œ์šฐ๊ธฐ์— ๊ธ‰๊ธ‰ํ–ˆ์—ˆ์ž–์•„ yeah
์šฐ๋ฆฌ์˜ ๋‚ฎ ์šฐ๋ฆฌ์˜ ๋ฐค ๊ทธ๋ž˜ ์šฐ๋ฆฌ์˜ ์‚ถ
u AR e MY light ์„œ๋กค ์ง€ํƒฑํ•˜๋Š” ๋ฒ— ์„œ๋กœ์˜ ๋‹ป
(Chorus)
Kiss you each morning.
With strawberry skies.
I get so lost in.
Your blueberry eyes.
Iโ€™m running through my dreams.
To see you in the light.
Cause I get so lost in.
Your blueberry eyes.
CAST.
MAX
Emily Schneider
CREW.
Created & Directed By: Andy DeLuca, Sarah Eiseman, & MAX
Producer: Andrew Zenn
Associate Producer: Allie Stamler
Editor: Andy DeLuca
DP: JD Butler
1st AC: Christian Rose.
Gaffer: Andy Chinn
Key Grip: Harris Smith.
Grip Swing / Dolly Grip: Gonzalo Digenio
Electric: Orlando Ordonez
Styling: Emily Schneider.
Props: Joel Shackleford
HMU: Shaina Paulson.
Steady Cam Operator: Jose Espinoza
(P) 2020 Colour Vision Records, under exclusive license to Sony Music Entertainment

#MAX #JV) #(feat. #BTS) #Pop #[Official #Eyes #Blueberry #Suga #SUGA

MAXVEVO photo 1 MAX - Blueberry Eyes (feat.... MAXVEVO photo 2 MAX - Blueberry Eyes (feat.... MAXVEVO photo 3 MAX - Blueberry Eyes (feat.... MAXVEVO photo 4 MAX - Blueberry Eyes (feat....

BLOWN AWAY BY THE LOVE ON THIS VIDEO. WE PUT OUR HEARTS INTO IT. THANK YOU ALL SO MUCH!! =)

by MAX 4 days ago

People said "suga" has only humans fans
Like if you are a water bottle

by Yxxnmin 15 hours ago

I GOT SHOOKT AT THE RAP PART! ๐Ÿ˜

by iReeview 6 hours ago

This should be the future of music industry. Language doesnโ€™t matter in music cuz music itself is a language that can unite the world ๐Ÿ™๐Ÿป be safe everyone see you guys soon :)

by D K 8 hours ago

Other people be listening to this song and seeing a cat there: awe that cat its so cute

Nobody:

Armys When the cat show:*Gasp* its suga.

This is a translate from what the other people write it in Spanish yes I'm Hispanics..... And Max this song Is BOP like seriously I'm not liying.

by Yoongls FFs' 16 hours ago

exactly. my wedding vows will also be yoongi lyrics

by Tina Tran 4 days ago

MAX : "kiss you each morning with Strawberry skies"

HOBI : I love Strawberry berry berry Strawberry

by dgirl _ 8 hours ago

I love when BTS collabs with people who actually love them too and are good people. The result is always great, and I'm happy to have found MAX!

by teacup 15 hours ago

Hay que dejar de hablar sobre Yoongi y hay que enfocarnos en la lรญrica, WN ES HERMOSA AAAAA

by eliwirq 15 hours ago

"We wanted to include Yoongi in some way so there's a cat in the video."
-MAX, 2020

by Made in Busan 4 days ago

I am literally going to sing Suga's rap on my wedding... and no one can stop me from doing that ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

by Unaiza Ashraf 16 hours ago

- ARE WE GONNA IGNORE THE FACT THAT THEY ACTUALLY LIP SYNCED SUGA'S RAP !! IN KOREAN ๐Ÿ‘€ INFIRES MAN๐Ÿ”ฅ

by John Wick 12 hours ago

Blueberry Eyes Lyrics - MAX ft. SUGA
Credit: Genius Romanization

[Intro: MAX]
Mmm, mmm
Da-da, ooh woah-oh, yeah
MAX, baby
Let's do it

[Verse 1: MAX]
Well, damn, you look so good
Laying there wearing nothing but my t-shirt
Your body's a neighborhood
Wanna drive my lips all around it

[Pre-Chorus: MAX]
'Cause I'm holding my breath
Wondering when
You're gonna wake up in my arms
Head on my chest
My heart's beating
I can't wait to

[Chorus: MAX]
Kiss you each morning
With strawberry skies
'Cause I get so lost in
Your blueberry eyes
I'm running through my dreams to
See you in the light
'Cause I get so lost in
Your blueberry eyes

[Verse 2: SUGA]
Ayy, oh, ayy, oh
Nae geurimjareul gareun hanjulgi bit
Eodupgimanhan nae saleul dwijibeo noeun neo
Na eojjeomyeon amugeotdo aniji
Neoreul mannagijeonen geujeo bojalgeot eopdeon na (Yeah, yeah)
Ayy, bojalgeot eopdeon na, mm, geujeon nae saleun da
Harureul daechung ttaeugie geupgeupaesseotjana, yeah
Uriui nat uriui bam geurae uriui sal
U-A-R-E-M-Y light seorol jitaenghaneun beot seoroui dat

[Chorus: MAX]
Kiss you each morning
With strawberry skies (Strawberry skies)
'Cause I get so lost in (I get so lost)
Your blueberry eyes (Blueberry eyes)
I'm running through my dreams to
See you in the light
'Cause I get so lost in
Your blueberry eyes (Ooh)

[Bridge: MAX]
Yeah
Yeah, yeah
I get so lost in
Oh

[Chorus: MAX]
I'll kiss you each morning
Strawberry skies
'Cause I get so lost in
Your blueberry eyes
I'm running through my dreams to
See you in the light
I get so lost in
Your blueberry eyes

by หˆZฤซ ร‰n 5 hours ago

also she is lliterally the most gorgeous woman to ever exist i think

by gwen mariz 4 hours ago

THANK YOU ALL SO MUCH FOR BEING EXCITED FOR THIS VIDEO TO FINALLY PREMIERE

by MAX 5 days ago

This song absolutely made me cry my eyes out, like this is a want not a need.

by Rena Crayola 13 hours ago

ARMY MAร‘ANA SE CUMPLE EL PRIMER MES DESDE QUE SALIร“ DYNAMITE, SIGUE TRANSMITIENDO, INVITA A TUS CONOCIDOS ARMYS QUE LO HAGAN TAMBIร‰N. ES MUY IMPORTANTE

by Lesby Gomez 13 hours ago

I love how HE told HER sheโ€™s pregnant

by RoseyRoses 8 hours ago

Dรณnde estรกn las latinas que estan haciendo stream por nuestro suga y por nuestro max que se robรณ el corazรณn de army? SIGAN HACIENDO STREAM , DE PASO A DYNAMITE Y A BOY WITH LUV PARA LLEGAR AL BILLร“N แ•™(โ‡€โ€ธโ†ผโ€ถ)แ•— FIGHTING

by Valeria Obregรณn Ascate 8 hours ago

Mp3 Download

Next videos

arrow_upward

Load More Similar Videos