5 days ago
โ€ข
20.3K ๐Ÿ‘€

WHAT DOES GRANDA THINK OF MY YOUTUBE?



#what #granda #does #my #People & Blogs
i have not done a vlog in so long so this is super exciting for me i just wanted to bring you along on my day, tell me if you liked this and then i will do more...tbh i will probably do more anyways lol
#vlog

#of #think #youtube #funny #what does granda think of my youtube #vlog #youtuber #vlogger #daily

Adam McIntyre photo 1 WHAT DOES GRANDA THINK OF... Adam McIntyre photo 2 WHAT DOES GRANDA THINK OF... Adam McIntyre photo 3 WHAT DOES GRANDA THINK OF... Adam McIntyre photo 4 WHAT DOES GRANDA THINK OF...

Iโ€™m Northern Irish like Adam and we all say granda, he didnโ€™t miss spell it

by Louise Donaldson 1 month ago

The Irish call their grandad Granda, for anyone who thinks he misspelt it lol. I like it, it's kinda sweet...
And I luuuurve that u not only include your beloved granda in your vlogs, but that he's interested in your passion and enjoys being included,and you've certainly earned each and every new sub Adam, I still can't believe you're only 17, talk about an old head on young shoulders.! Much love from the UK... Edit... I love that you're such an animal lover! Names for wee pigs, saturn and pluto lol.

by JaneyAnimal rescuer 247 1 month ago

Your grandfather is so cute and love his sense of humor

by Quentin Walker 1 month ago

โœจSyphilis Dildo and Jafar Starfish need to lose more subsโœจ

by Anna Velez 1 month ago

I am here to request a hoodie that just says, โ€œTrisha what the f*ck?โ€ ๐Ÿคฃ

by Katie Liegeois 1 month ago

your grandad is so sweet ๐Ÿ˜ญ he looks nowhere near 82

by hellishsavior 1 month ago

Yay love seeing a more personal side of you!!

by Tori Elizabeth 1 month ago

CONGRATS ON FINALLY GETTING THE CAMERA U WANTED!! ๐Ÿคฉ

by LoserTingWinx Club 1 month ago

So wholesome ๐Ÿ˜Š I love how proud he seems of you, it's great that you have so much support from a family member alongside your fans

by Whimsical Clouds 1 month ago

82?๐Ÿ˜ณ Excuse my language but wtf? Yall are a lot more healthier than the people here where I'm from lol. Wow. Bless him. โค๏ธ

by Rebecca Spratling 1 month ago

Based on the last 6 days, where the gain was an average of 7,716 new subs per day...my PREDICTION is that Adam passes 100,000 subscribers on Wednesday, July 8th.

Adam McIntyre Facts:

06/26: 26,700 subs
06/27: 28,500 subs (+1,800)
06/28: 32,500 subs (+4,000)
06/29: 37,000 subs (+4,500)
06/30: 47,000 subs (+10,000)
07/01: 60,200 subs (+13,200)
07/02: 68,700 subs (+8,500)
07/03: 74,300 subs (+5,600)
07/04: 78,000 subs (+3,700)
07/05: 83,300 subs (+5,300)
07/06: 84,700 subs (+1,400) - the dayโ€™s only 1/2 done

Thatโ€™s +58,000 subs in 10 days...so almost 6,000 new subs per day.

by Sean Shimamoto 1 month ago

Omg your Granda looks just like my mine did ๐Ÿ˜ญ he's so sweet.

by Lori Beth 1 month ago

He is the cutest ๐Ÿ˜โค๏ธ

by Aphiwe Shandu 1 month ago

i think you forgot the D at the end of grandad

ah thank you for the replies everyone, i didnโ€™t realise that irish people say โ€œgrandaโ€ my mistake ๐Ÿ˜…
woah chill stop attacking me

by Kacie โ€ข 1 month ago

Youโ€™ve definitely done a great job growing your channel! It would nice to see more diverse content that you are passionate about sharing with your audience. Keep up the good work ๐Ÿ™Œ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘

by Thanh Mai 1 month ago

Grandpa is the best.. handsome ๐Ÿ’œ

by coffissa 1 month ago

Mp3 Download

Next videos

arrow_upward

Load More Similar Videos